Isnin, 4 Mei 2009

MESYUARAT PENYELARASAN KELAB SETIA DAERAH PENGKALAN HULU

Pada 4 Mei 2009, Pejabat Penerangan Daerah, Pengkalan Hulu telah mengambil satu lagi langkah terbaru iaitu mengadakan Mesyuarat Penyelarasan Kelab Setia Daerah Pengkalan Hulu. Mesyuarat tersebut berlangsung Di Pejabat Penerangan Daerah Pengkalan Hulu.

Satu-satunya Kelab Setia diDaerah Pengkalan Hulu ialah Kelab Setia Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Saban. Guru Penasihat iaitu Cikgu Mohd.Nor bin Sharip bersama 7 orang Ahli Jawatankuasa Kelab Setia telah hadir di dalam mesyuarat tersebut.

Beberapa aktiviti untuk Kelab Setia bagi tahun 2009 telah dirancangkan. Antaranya Lawatan Sambil Belajar ke tempat sejarah di Negeri Kedah, Khemah Kerja Setia Negara Kelab Setia dan Pertandingan Pidato . Bagi Pertandingan Pengisahan Peringkat Negeri Perak, Kelab Setia Sekolah Menengah Kebangsaan Tun Saban telah memberi pengakuan untuk menyertainya.


Menjadi harapan Pejabat Penerangan Daerah Pengkalan Hulu , mesyuarat serta perancangan yang telah dibincangkan akan dapat memartabatkan nama Kelab Setia di daerah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan