Rabu, 6 Mei 2009

MESYUARAT KHAS SEPAKAT BESTARI DAN INFO BESTARI

Satu Mesyuarat Khas bagi membincangkan Program Sepakat Bestari dan Info Bestari Komuniti Bestari Daerah Pengkalan Hulu telah berlangsung pada 6 Mei 2009 di Anjung Bestari Klian Intan.
Pegawai Penerangan Daerah,Ismail bin Shafee, En.Mohd.Zamri bin Md.Zin , En.Md.Sazali bin Abd.Hamid, Pengawai Penyelaras serta En.Ahmad Misran bin Din, JAV berserta Pengerusi, Setiausaha dan Bendahari Komuniti Bestari Klian Intan, Komuniti Bestari Kampong Selarong dan Komuniti Bestari Belukar Semang turut sama hadir didalam mesyuarat tersebut.
Keputusan telah dicapai Program Sepakat Bestari Daerah Pengkalan Hulu ditetapkan pada 28 June 2009 dan Komuniti Bestari Klian Intan bersetuju menjadi tuan rumah.Program tersebut dicadangkan perasmiannya disempurnakan oleh Yang Berbahagia Dato Ketua Pengarah, Jabatan Penerangan Malaysia.
Bagi Program Info Bestari tarikh perlaksaanan Komuniti Bestari Kampong Selarong ialah pada 30 Mei 2009, Komuniti Bestari Belukar Semang pada 3 June 2009 dan Komuniti Bestari Klian Intan pada 7 June 2009.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan